Renault Trucks Türkiye
Käyttöauto Oy Seinäjoki
Renault Trucks dealers at SEINÄJOKI, Finland
Kapalı
Numarayı Görüntüle
Resepsiyon Saatleri
| Pazartesi | 07:00 / 20:00 |
| Salı | 07:00 / 20:00 |
| Çarşamba | 07:00 / 20:00 |
| Perşembe | 07:00 / 20:00 |
| Cuma | 07:00 / 20:00 |
| Cumartesi | 08:00 / 14:00 |
| Pazar | - |
Satış
| Pazartesi | 09:00 / 17:00 |
| Salı | 09:00 / 17:00 |
| Çarşamba | 09:00 / 17:00 |
| Perşembe | 09:00 / 17:00 |
| Cuma | 09:00 / 17:00 |
| Cumartesi | - |
| Pazar | - |
Servis
| Pazartesi | 07:00 / 20:00 |
| Salı | 07:00 / 20:00 |
| Çarşamba | 07:00 / 20:00 |
| Perşembe | 07:00 / 20:00 |
| Cuma | 07:00 / 20:00 |
| Cumartesi | 08:00 / 14:00 |
| Pazar | - |
Parçalar
| Pazartesi | 07:00 / 20:00 |
| Salı | 07:00 / 20:00 |
| Çarşamba | 07:00 / 20:00 |
| Perşembe | 07:00 / 20:00 |
| Cuma | 07:00 / 20:00 |
| Cumartesi | 08:00 / 14:00 |
| Pazar | - |
4.2 / 5
784 Değerlendirmeler
17 Kasım 2025
C M
Unutulmaz bir deneyim değildi. Bilgisayar sistemindeki bir arıza nedeniyle randevu almak zordu. Teknisyen çok nazikti, ancak aracı hiçbir açıklama yapmadan iade ettim. Resepsiyon görevlisi anahtarlarımı verdi ve kapıdan çıktım. Ne yapıldığına veya ne yapılması gerektiğine dair hiçbir açıklama yapılmadı. Ayrıca, stok sıkıntısı nedeniyle kabin hava filtresi değiştirilemedi, ancak bunun için hala ücretlendirilip ücretlendirilmediğimi öğrenemedim.
13 Eylül 2025
Jeremy Hua
Bayi, aracımı değiştirmek isteyip istemediğimi öğrenmek için benimle iletişime geçti. Mevcut aracımın belgelerini gönderebilmem ve geri satın alma olasılıklarını öğrenebilmem için tekrar iletişime geçti (yeniden satmak için erken olduğunu bildiğimi belirterek). Ancak randevuya gelip gelmeyeceğimi öğrenmek için bir gün önce tekrar iletişime geçtiler...
O gün, satış temsilcisi orada değildi, beni 5 dakikalığına görüp geri alım için çok erken geldiğimi ve gelecek yıl tekrar gelmem gerektiğini söyledi...
Pek profesyonelce değildi... Özellikle de 2 yıl içinde onlardan 2 yeni araba aldığım için...
22 Eylül 2025
Soufiane LAHCENI
Randevu almak için telefonda yaklaşık 30 dakika beklemek. Müşterilerinize telefonda nasıl iyi davranacağınızı bilmelisiniz... yoksa hatları başka yere aktarırsınız!
29 Eylül 2025
Will PIRES
Çok profesyonel bir karşılama
Temiz bir bayi, sadece servis için uğradım.
Hizmet kalitesi için Oumar'a teşekkürler.
20 Haziran 2025
Valerie Lefranc
Çok, çok hayal kırıklığına uğradım, satış özellikle kadınlar için çok adil değildi. Ocak ayında bir araç satın aldım. Satıcı bana saf Teknoloji arabalarla ilgili sorunları veya dezavantajları bildirmedi. Ayrıca, bakım kitapçığını birkaç kez istedim ve Bay OWeber bana cevap vermedi, gruptaki başka hiç kimse de cevap vermedi.
Araba satıldıktan sonra artık kimse cevap vermiyor, utanç verici. Hafta sonları düzenli olarak açık evler düzenliyorlar. Dikkatli olun, sadece araçlardan kurtulmak istiyorlar. Tüm kullanılmış satıcılara karşı dikkatli olun.
Sizi daha iyi bir şekilde karşılamak için hoş bir gülümsemeyle karşılıyorlar... Sadece garantiden emin olmak için bakım kitapçığını istedim, ancak bugüne kadar, birkaç e-postaya rağmen hala hiçbir şey yok. Gerçekten hayal kırıklığına uğradım.
Cevabınız için teşekkür ederim, ancak bugüne kadar, bakım kitapçığını hala almadım. Posta adresim var; mümkünse posta yoluyla bana gönderebilirseniz iyi olur. Alıp almadığımı size bildireceğim.